חנות אינטנרטית בשנת 2022

תוכן עניינים

מה זו חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית היא בית עסק שמוכר באופן מקוון מגוון סחורות ושירותים מסוגים שונים.

ככלל, ניתן לקבוע כי חנות אינטרנטית היא בדיוק כמו חנות קמעונאית, אבל במקום מיקום פיזי, היא נמצאת באינטרנט.

לצורך שמירה על קהל לקוחות קיים ויצירת מאגר לקוחות חדשים, חנויות אינטרטיות חייבות להפוך את חווית הקנייה עבור הלקוח לפשוטה, מזמינה ואטרקטיבית, בדיוק כפי שהיא בחנות קמעונאית רגילה.

חנות אינטרנטית פועלת לפי פעולות סדורות – הלקוחות מבקרים בחנות, הם גולשים בקטלוג המצוי באתר ומחפשים את המוצרים שמעונינים לרכוש, הם מוסיפים את המוצרים לעגלת הקניות שלהם, הם יכולים לנהל את סל הקניות שלהם על ידי הוספה או הסרה מוצרים בכל עת לפני ההגעה לשלב התשלום, ברגע שיש להם את המוצרים שהם רוצים לקנות הם יכולים לבצע צ'ק-אאוט. תהליך הצ'ק-אאוט הוא מאובטח מכיוון שחנויות אינטרנטיות משתמשות בטכנולוגיית הצפנה כדי להגן על פרטי הלקוחות כגון מספרי כרטיסי אשראי, חשבונות בנק וכתובות אישיות. החנות מציעה בדרך כלל תמיכה במייל או במספר טלפון לשם יצירת קשר במקרה שהלקוח צריך עזרה במשהו

למי מיועדת חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית ביסודה מיועדת לכל בעל עסק אשר מוכר מוצרים ושירותים שאינם מחייבים נוכחות פיזית של הלקוח כחלק מתהליך המכירה.

לשם ההמחשה, תעשיית האונליין שופינג תפסה תאוצה משמעותית בענף הביגוד, מאחר ואנשים הבינו שניתן לרכוש מוצרים מרחבי העולם, בעלויות נמוכות יותר ובמגוון רחב מאוד, ללא צורך במדידה פיזית בסניף חברת האופנה.

הפרמטר העיקרי שהלקוח צריך מודע אליו מראש הוא מידת הביגוד שלו ומכאן תהליך הרכישה פשוט וזריז.

כמובן שקיימים גם ענפים אשר לא נמצאים ב"מגרש המשחקים" הזה כדוגמת שרברבים, טכנאי חשמל, פועלי בניין וכן הלאה.

חלק נרחב מהם מפרסמים את שירותיהם באופן מקוון, אך לא יכולים לספק ללקוחות את השירות המוצע בחנות אינטרנטית, מאחר והם חייבים להגיע ל"שטח", לבצע אבחון למצב הנתון ולדון עם הלקוח על דרכי הפעולה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר "טראפיק" בחנות אינטרנטית היא פרסום. עצם קיום חנות אינטרנטית לעיתים לא מספיק, מומלץ לנצל את כל הכלים שהמדיה הדיגיטלית מספקת.

חנויות אינטרנטיות אשר אינן פעילות באופן תדיר ברשתות חברתיות (פייסבוק,אינסטרגם וכו') ו/או לא משתמשות במנגנוני פרסום, ככל הנראה לא ימצו את הפוטנציאל הטמון בהן.

ככלל, ניתן לומר שמרבית העסקים יכולים (ואף צריכים) למכור את שירותיהם ומוצרים באמצעות חנויות אינטרנטיות.

אנו נמצאים בעידן של חדשנות ושינויים דינמיים, עסקים אשר רוצים להמשיך להיות רלוונטיים חייבים לעמוד בקצב ההתפתחות הזו.

מה היתרונות של שימוש בחנות אינטרנטית?

היתרונות של חנות אלקטרונית חולשים על מספר נרחב של אספקטים:

  • אין הגבלת מקום וזמן! לקוחות יכולים לקנות בכל מקום ובכל זמן שהם רוצים (על פי רוב חנויות האינטרנט פתוחות 24 שעות ביממה).
  • שימוש קל ופשוט! בזכות טכנולוגיות מידע ותקשורת חדשניות, חנויות אינטרנטיות מסוגלות לבצע מכירה מהירה ונוחה למשתמש/רוכש.
  • תחרות חופשית! לקוחות יכולים לבצע השוואת מחירים מהירה ברחבי האינטרנט ולבחור בעסקה המשתלמת להם תוך שימוש במידע בינלאומי בזריזות רבה.
  • חסכון כספי הוא חלק מהמשחק! עסקים שבבעלותם חנויות אינטרטיות חוסכים משאבים ועלויות נרחבות בעקבות כך שמוכרים את מוצריהם באופן מקוון ולא פיזי.
  • אין גבולות להצלחה! בעזרת חנות אינטרנטית, כל עסק יכול לפנות לקהל לקוחות מורחב ללא קשר לפרמטרים גיאוגרפיים. בחנות פיזית קונבנציונלית, הלקוחות מגיעים מהאזור בו נמצאת החנות.

יצירת אסטרטגיה ודרכי פעולה שיווקיים מייצרת הזדמנות להשיג לקוחות מכל מקום בעולם. זמן ומרחק לא מגבילים את פוטנציאל הצלחת החנות.

התחילו שיחה
היי, צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור לכם?