עיצוב מוצרים באתרי חנות ב-2022

תוכן עניינים

המטרה העיקרית של עיצוב מוצר היא למשוך לקוחות על ידי הקלה על רכישת מוצר. המשמעות היא שדפי מוצר צריכים להיות קלים לניווט. תיבת כמות צריכה להיות גלויה גם בכל דף מוצר כדי להקל על הלקוחות לקבל החלטה מושכלת. יתרה מכך, תיבת כמות נוחה צריכה להיות ממוקמת ליד כפתור הקנייה או בדף סיכום התשלום. זה לא משנה אם זו תיבת קלט טקסט או תיבת בחירה, היא צריכה להיות גלויה בבירור כדי למנוע בלבול.

גם אם לא מדובר באתר אינטרנט אישי וצריך לפתוח חנות באמזון, חשוב מאוד לתת דגש על עיצוב המוצרים שם. הויזואלי תמיד תופס את העין של הלקוח וחשוב להתבלט על פני המתחרים שלכם.

אסור לפספס

הכותרת, התיאור והתמונה חייבים להיכלל בדפי המוצר. שלושת האלמנטים הללו חיוניים כדי שדף מוצר יצליח. ללא האלמנטים האלה, לא יהיו מכירות. נדיר מאוד שמוצר נמכר אם הוא לא מוצג בצורה ברורה ומושכת. נעל שנמכרת במידות וצבעים שונים לא תימכר טוב אם אין לה דירוג כוכבי אנרגיה.

החלק הראשון של תיאור המוצר צריך להיות תיאור קצר, קליט וספציפי. אל תעשה את הכותרת ארוכה ומשעממת מדי. התיאור צריך לפרט את התכונות, היתרונות, הפונקציות והמגבלות של המוצר. תיאור טוב אמור לפתות את הלקוח לקנות פריט מסוים. תגלה שסביר יותר שלקוחות ירכשו מוצר אם יש לך תיאור מוצר מעולה.

החלק השני של תיאור המוצר הוא אזור השמירה. לקוחות יכולים לשמור את המוצרים שהם אוהבים ואז לחזור אליהם מאוחר יותר. יש למקם את אזור השמירה בסמוך לחלק העליון של הדף שלך כדי להבטיח שהוא לא מסיח את דעת הלקוחות מהמרכיב העיקרי שניתן לפעול, כפתור הרכישה. מוצר חסר ערך אם אין לו כפתור קנייה. בסופו של דבר, תיאור המוצר הוא המפתח להגדלת המכירה.

תיאור המוצר הוא החלק החשוב ביותר בדף מוצר בחנות מקוונת. זה המקום שבו המשתמש יקנה מוצר. משתמש צריך להיות מסוגל להבין בקלות את ההבדלים בין המוצרים שהוא שוקל. זה גם צריך להיות פשוט עבורם לבחור את המתאים. חשוב שניתן יהיה להציע מוצר במספר גרסאות כדי שיהיה קל למשתמש. יש לרשום את כל האפשרויות בדף המוצר הראשי.

תיאור המוצר הוא חלק חיוני מהחנות המקוונת

זה עוזר לקונה להחליט אם לרכוש מוצר מסוים לאחר קריאת תיאור. תיאור המוצר צריך להיות פשוט וברור ככל האפשר. משתמש יכול גם להשתמש בסרגל חיפוש כדי למצוא פריט מסוים באתר. סרגל החיפוש יחזיר את אותן תוצאות כמו תיאורי המוצר. חוץ מזה, שורת החיפוש בדף היא המרכיב החשוב ביותר בחנות מקוונת.

חשוב שיהיה תיאור מוצר מדויק. תיאור מוצר הוא הטקסט החשוב ביותר בדף. זה צריך להיות תמציתי ולתאר את המוצר הנמכר. כותרת טובה צריכה להיות תמציתית ותיאורית. זה צריך לכלול את התכונות, היתרונות והמגבלות של הפריט. סגנון קופירייטינג טוב יעודד קונים פוטנציאליים לרכוש את הפריט שראו. תיאור טוב יעודד את הקונים לקנות את הפריט. זה גם יעניק לחנות יתרון על פני מתחרותיה.

תיאור המוצר צריך להיות הטקסט הגדול ביותר בדף וצריך לתת שם למוצר. למרות שזה לא חייב להיות ארוך, זה צריך להיות תמציתי וספציפי. תיאור המוצר צריך לכלול גם מידע על היתרונות והמגבלות של הפריט. למשתמש יהיה קל יותר להבין את המאפיינים הבסיסיים של הפריט לפני שיוכל לרכוש אותו. המשתמש ירצה לראות את כל הפרטים.

מלבד התיאור, אזור שמירת מוצר צריך להיות מוצג בצורה בולטת בכל דף מוצר. יש לפרט את המפרט והמחיר של המוצר. כפתור "קנייה" צריך להיות מוצג בצורה בולטת בכל עמוד מוצר. הוספת כפתור השמירה לעמוד המוצר חשובה אף היא. אתה יכול לצמצם את זמן הגלישה באתר על ידי הכללת תצוגה מהירה.

התחילו שיחה
היי, צריכים עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור לכם?