שיפור חווית משתמש באתר אינטרנט

תוכן עניינים

בפוסט זה ברצוני לשתף עשרה דברים שתוכלו לעשות בכדי לשפר את חוויית המשתמש (UX) של אתר הסלולר שלכם. מאמר זה מספק מידע חשוב על חוויית המשתמש ומכיל גם רשימת מיומנויות שכל מעצב UX צריך להחזיק כדי להבטיח לאתר שלך חווית משתמש נהדרת. למידע נוסף על מה יכול לעזור לך לשפר את חוויית המשתמש באתרי האינטרנט שלך.

אם אתה מרגיש שאתה זקוק להדרכה

טופיק מדיה היא סוכנות עטורת פרסים לעיצוב אתרים שיכולה לעזור לך. חוויית משתמש באתר יכולה גם להיות לעזר רב ובהחלט אמליץ לכם להציץ. אני מקווה שעצות אלה יתנו לך כמה רעיונות כיצד לשפר ולשפר באופן דרמטי את האתר שלך כך שיהיה יותר ידידותי למשתמש – מבלי לבזבז דולרים על עיצוב מחדש מלא. השתמש בשבעת הרעיונות שלהלן כדי לשפר את האתר כנקודת מוצא כדי לעזור לך ליצור תוכנית קיימא לשיפור האתר.

אם אינך מרגיש שאתה יכול להפיק את המירב מהפוטנציאל של האתר שלך להמיר מבקרים ולהבין היכן האתר משתבש וכיצד לעזור בשיפור המסע וחווית המשתמש של המבקרים

התקשר לאחד הצוותים שלנו בטלפון 01793 766040. המרה תעזור לך לגלות כיצד צוות המומחים שלנו יכול להפוך את אתרי האינטרנט שלך לחוויית המשתמש הטובה ביותר. אנו יכולים לבדוק אם קיימים בעיות באתר האינטרנט שלך, לעזור לך בפיתוח רעיונות לעיצוב חדש, לעדכן את המיתוג שלך, לשפר את מהירות הדף ועוד.

אנו משתמשים גם בקובצי Cookie כדי לעזור לך לשפר את ביצועי האתר שלך כדי לספק למבקרים שלך חווית משתמש טובה יותר, כגון מהירות העמוד, זמני טעינה ותצוגות עמוד.

כאשר נעשה זאת נכון

משתמשים יכולים להיות מובחנים חשובים עבור האתר שלך, וחווית המשתמש מעולם לא הייתה חשובה יותר. אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלך למדדים אלה לא רק תביא לך השפעה חיובית על דירוג מנועי החיפוש שלך, אלא גם תעזור לך לשפר את חוויית הדף באתר שלך. על ידי ביצוע טיפים אלה ושילוב האופטימיזציה של חוויית הדף באסטרטגיית ה- SEO שלך, תוכל לעזור בשיפור חוויית המשתמש. שיפור חוויית המשתמש יגרום להם להיות מרוצים יותר מהאתר בו הם מבקרים ובעל סיכוי גבוה יותר לבקר אתכם.

זה לא צריך להיות מסובך מדי או מהודר, זה יכול להיות תיבת חיפוש או אפילו מודעות מופחתות, אך זכור ששיפור חוויית המשתמש הוא כל מה שאתה יכול לעשות כדי לעזור למשתמשים שלך.

הדרך האחרת לשפר את אתר האינטרנט שלך

היא להתמודד עם משימות קטנות ומשמעותיות באופן פרטני וקבוע מדי פעם. כאשר אתה יוצר תוכנית לשיפור האתר, עליך להיות בעל חזון ברור, כמו כל דבר אחר, כיצד לשפר את עיצוב אתרים ולגרום לתהליך להתנהל בצורה חלקה. אתה יכול גם לשפר את זה על ידי הדגשת מה שהקוראים שלך יכולים לעשות על ידי הפיכת הפריסה לעקבית והרמונית.

הצלחות מהירות לשיפור הקריאות של האתר שלך מוסיפות נקודות כותרות וכותרות כדי לפרק חלקי טקסט גדולים. סמן מידע מרכזי וצר רווחים לשיפור קריאות האתר שלך, אך גם כדי לפנות מקום לתוכן אחר כגון קישורים להדגשה ולהדגשה.

לא פחות חשוב

מעצב אתרים מקצועי יודע בדיוק כיצד ליצור חווית משתמש מעולה (UX) עבור מי שמבקר באתר שלך. ברמה הבסיסית ביותר תוכלו לעזור בפיתוח הבנה לגבי סוג האתר וחווית המשתמש שברצונכם ליצור על סמך מה שהאתר שלכם נבנה. וודא כי לבעל האתר יש מטרה ברורה לאתר וכי הדבר ברור למבקר.

UX של האתר שלך צריך לשאוף ליצור חוויה רלוונטית ומהנה שמאפשרת למישהו למצוא את המידע שהוא מחפש

אתה רוצה למקד את העיצוב שלך בחוויית המשתמש, מכיוון שאתה יודע שמשתמשים לרוב ישכחו את הנתונים ואת הנקודות החשובות ביותר בתוכן, אך יזכרו איך האתר שלך מרגיש. משהו שמרגיש כאילו אתה משתמש בו, כמו ממשק ידידותי למשתמש, עיצוב ממשק משתמש או אפילו ממשק אינטואיטיבי.

אם ברצונך להעמיק בעיצוב ה- UX ולעשות יותר

עיין בקישור זה כדי לשפר את מהירות טעינת הדף. אתה יכול לשפר את השימושיות של האתר שלך, כך שהמבקרים שלך יוכלו לבצע משימות ביד, לראות מה סביבך, ולתכנן לכלול טקסטים לעזרה ומיקרו-קופי. צעדים מסוימים עשויים להיות פחות אינטואיטיביים, אך הם בכל זאת שימושיים ושימושיים עבור המשתמש, במיוחד עבור מי שזקוק להם.

אף דף אינו מושלם

אך ששת הסעיפים הללו בפוסט זה אמורים לספק לך מקום לשיפור חוויית המשתמש המקוונת שלך. ראשית, לפניכם חמישה צעדים חשובים שתוכלו להתחיל לשפר את ה- UX של האתר שלכם. בפוסט הבא, אעזור לך להתחיל לדון בחמשת הצעדים החשובים ביותר שיכולים לעזור לך לשפר את חוויית המשתמש באתר.